روشهای تولید فعلی پیچ و مهره

قرن بیستم ، توسعه روشهای امروزی ساخت پیچ و مهره ، به ویژه از طریق پیشرفت ها و تسلیحاتی که در دو جنگ جهانی ایجاد شده است ، مشاهده شد. اگرچه این تکنیک ها قابلیت تولید قبلی را بسیار گسترش داده اند ، اما در اصل مشابه فرایندهای اصلی ایجاد شده در دهه 1800 بودند. به عنوان مثال ، تکنیک جعل سرد که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد به پیچ و مهره های سر بادی فورج  که برای اولین بار در سال 1890 توسعه داده شده است ، گوش فرا می دهد  .

اکثر روش های فعلی تولید پیچ ​​و مهره از شاخه های سرد جعلی برای شکل دادن به یک قطعه کار فولادی استفاده می کنند. یک قالب گیرنده ، فلز را در جای خود نگه می دارد در حالی که یک مشت فشاری مقعر ، سر گرد زاویه دار پیچ را تشکیل می دهد. سپس شافت پیچ از طریق فرآیند نورد نخ تغییر شکل می یابد، که از قالب های برش دهنده برای شکل دادن به نخ ها به شافت فلزی استفاده می کند. سپس پیچ را معمولاً با مواد ضد خوردگی پوشانده تا دوام آن تقویت شود. از سیاه و گرم و گالوانیزه سرد یا گرم می توان برای اتصال شیمیایی یک ماده درزگیر ، مانند روغن ، روی پیچ و مهره استفاده کرد تا عمر کاری آن افزایش یابد. در حالی که این روشها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر هستند ، نرخ تولید بالاتری دارند و نسبت به روشهای قدیمی قرن نوزدهم ضایعات کمتری ایجاد می کنند ، پیچ و مهره امروزی هنوز مدیون طراحی و ویژگیهای اصلی خود را مدیون تلاشهای پیشگام تولیدکنندگان اولیه است.



بهترین پیچ و مهره های ایرانی مهره ,تولید ,استفاده ,روشهای ,ایجاد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نیاز شاهدشهر سایت تفریحی پرتک تجهیزات دندانپزشکی هيئت اباصالح المهدي(عج) روستاي هريان نسیم کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مرجع به روز و تخصصی سئو